Serhant, cel mai urmărit brand de imobiliare din lume a anunțat luni că va lansa propriul Metaverse pentru angajații lor și pentru agenții imobiliari. Noul Metaverse gândit de brand va purta numele de UNIVERS.   După ce au lansat un scurt promo arătând cam despre ce este vorba, Ryan Serhant- CEO și fondatorul Serhant a declarat că ”suntem obsedați de viitor și mobilitate”. ”Dezvoltarea propriei noastre lumi virtuale operaționale de proprietăți a fost o piatră de temelie a planului nostru de afaceri încă de la început”. 

Vezi video

Platforma virtuală este menită să permită angajaților să colaboreze și comunice între ei într-o lume virtuală.   Compania este de părere că această nouă modalitate de interacțiune le va permite angajaților să beneficieze de toate oportunitățile și cultura companiei precum și să aibă parte de networking ca și cum ar fi în persoană dar permițând mobilitatea spațiului virtual.   Serhant este de părere că prin această inovație, compania se va adresa unei generații mai tinere care se simte mai confortabil în metaverse. Dacă încă nu știi ce este un metaverse, acest termen se referă la un mediu virtual unde utilizatorii pot interacționa prin avatare create de ei care pot fi similare cu realitatea sau orice își pot imagina creatorii lor iar interacțiunea poate fi exact ca în lumea reală.    Noul sistem va fi în teste de tip beta începând chiar din această primăvară. Acesta va fi disponibil unui grup restrâns de agenți după care în urma rezultatelor va fi pregătit pe larg spre finalul anului.   Domeniul imobiliar în mediul virtual este în extindere.   Tot mai multe personalități mondene, investitori imobiliari, dezvoltatori imobiliari și agenții puternice de imobiliare sunt interesate de metaverse. Se achiziționează proprietăți în mediul virtual, proprietăți care se consideră a fi o investiție de bază pentru tot ceea ce va urma și fiecare este în căutarea acelui pas în față pentru a ”fura startul”.    În UNIVERS nu se vor tranzacționa proprietăți imobiliare. Din acest punct de vedere metaversul creat de Serhant se diferențiază de altele. Testarea beta se va concentra pe crearea unui flux de muncă pentru angajați prin centralizarea documentelor, uneltelor, educației și uneltelor de marketing necesare funcționării companiei.   Extinderea în universul virtual va permite companiei să se dezvolte într-un mod prietenos cu mediul înconjurător însă, Serhant va continua să își deschidă și birouri clasice, în lumea reală.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

8 − sapte =